Nyheter från Kiev

Har inte haft tid att uppdatera bloggen eller lägga upp nya bilder från resan i Poltava. Det har varit väldigt mycket på jobbet men det kommer, troligtvis nästa vecka.

Från början var de meningen att jag skulle jobba i Kiev fram till denna sommaren. Dock ville arbetsgivaren att jag stannade till nästa sommar vilket jag tyckte lät som en bra idé. Nu har jag dock fått ”an offer that I can´t refuse” så jag kommer att flytta från Kiev. Jag kommer att flytta till Riga i Lettland för samma arbetsgivare. Kontraktet är på två år. Så – troligtvis åker jag hem denna vecka eller nästa till Sverige för att fira lite semester och sen bär det av till Riga för nyu utmaningar i början av Augusti.

I bland tar livet olika vändningar väldigt fort, men jobbet är väldigt intressant så det ska bli kul.

Hur det bli med bloggen är lite oklart (den kan ju i alla fall inte heta Stefan i Ukrainas blogg ;-). Jag får se om det blir tid till att göra en ny…..återkommer om detta.

MEN – jag avslutar inte denna blogg nu utan återkommer med lite mer bilder från mina resor i Ukraina.

Lämna en kommentar